Sponsoring.

Sponsoring.

 

Wij zien lokale sponsoring als kans om de medewerkersbetrokkenheid te vergroten. We geloven niet direct in een commerciële uitkomst van sponsoring maar wel in het verhogen van trots bij de eigen collega's. Daarom hebben we een sponsorplan opgesteld met richtlijnen voor het inzetten van lokale sponsoring.

Mocht jij of een collega hier een goed idee voor hebben, bespreek dit dan op de vestiging en bepaal gezamenlijk waar jullie lokale sponsoring in willen zetten.
Kosten vallen op de vestiging en het budget moet afgestemd worden met de vestigingsverantwoordelijke.

Check vooraf:

1. Voldoet de aanvraag aan de richtlijnen? Zie PDF met sponsorplan.
2. Past het in het lokale budget?
3. Is er lokaal akkoord bevonden op dit voorstel?
4. Vul daarna het aanvraagformulier in
5. Afdeling marketing denkt mee over de uitingen van de sponsoring

Vul dus na afstemming onderstaand formulier in zodat vanuit marketing de juiste ondersteuning geboden kan worden.



Wat zijn de richtlijnen?

Allereerst is er een logische match tussen onze kernwaarden en de gekozen partner

Daarnaast moet een samenwerking/sponsoring minimaal voldoen aan 2 van onderstaande criteria:

✓ Het verhoogt de medewerkersbetrokkenheid en trots
✓ Het draagt bij aan versterken van onze klantrelaties
✓ Het verschaft toegang tot een doelgroep die we anders lastig bereiken
✓ Het draagt bij aan een breder maatschappelijk doel
✓ Het levert direct of indirect extra omzet voor de organisatie.

Sponsorplan
Sponsorplan