Februari 2023

Bekijk hier de marketing-review video van februari 2023.



Op deze pagina delen wij onze maandelijke marketing-review video die je ook via Louwman Connected kan raadplegen plus gaan wij dieper in op een aantal items die in de marketing review video voorbij zijn gekomen. Mocht je door het zien van de video vragen hebben of heb je een idee voor ons marketing team? Neem contact op via onderstaande buttons. 

 



Indepth-review 1 februari 2023 tot 28 februari 2023 

Leads in de maand februari via eigen website en portalen

louwman.nl   4531
marktplaats   1511
autotrack   487
viabovag   527
autozeeland   26
anwb   29
autowereld   16
Totaal   7127

 


 

Resultaten van louwmanbedrijfswagens.nl ten opzichte van 2022.

Met name in het bezoekers-verkeer op louwmanbedrijfswagens.nl is er een toename van +140%. Dit komt omdat er met SEO (zoekmachine optimalisatie) grote stappen zijn gemaakt. 

bezoekersverkeer-LBW

Hierdoor zijn ook de leads toegenomen.

leads-cta

 


 

Succesvolle merkcampagnes 

Voor Opel, Mazda en Mercedes-Benz zijn in de afgelopen maand eDM's verzonden die vrijwel direct tot leads hebben geleid. De Opel en Mercedes-Benz eDM's resulteerden al binnen een half uur na verzending al tot de eerste relevante leads.  

Leads Opel eDM      Leads Mercedes-Benz eDM  
Geadresseerden:    21,501  Geadresseerden:  19,158
Opens:   7,563 Opens: 11,220
Doorkliks:   1,488 Doorkliks: 2,290
leads-opelmokka      leads-mercedes  
         
Leads Mazda CX-5 eDM          
Geadresseerden: 353        
Opens: 265        
Doorkliks: 105        
         
De campagne heeft niet zoals bij Opel en Mercedes-Benz direct tot leads geleid maar heeft bij navraag op de vestigingen wel tot meer aanloop in de Mazda showrooms geleid, specifiek voor de CX-5.