Op deze pagina delen wij onze maandelijke marketing-review video die je ook via Louwman Connected kan raadplegen plus gaan wij dieper in op een aantal items die in de marketing review video voorbij zijn gekomen. Mocht je door het zien van de video vragen hebben of heb je een idee voor ons marketing team? Neem contact op via onderstaande buttons.
Indepth-review 1 februari 2023 tot 28 februari 2023
Leads in de maand februari via eigen website en portalen
louwman.nl | 4531 | |
marktplaats | 1511 | |
autotrack | 487 | |
viabovag | 527 | |
autozeeland | 26 | |
anwb | 29 | |
autowereld | 16 | |
Totaal | 7127 |
Resultaten van louwmanbedrijfswagens.nl ten opzichte van 2022.
Met name in het bezoekers-verkeer op louwmanbedrijfswagens.nl is er een toename van +140%. Dit komt omdat er met SEO (zoekmachine optimalisatie) grote stappen zijn gemaakt.
Hierdoor zijn ook de leads toegenomen.
Succesvolle merkcampagnes
Voor Opel, Mazda en Mercedes-Benz zijn in de afgelopen maand eDM's verzonden die vrijwel direct tot leads hebben geleid. De Opel en Mercedes-Benz eDM's resulteerden al binnen een half uur na verzending al tot de eerste relevante leads.
Leads Opel eDM | Leads Mercedes-Benz eDM | |||
Geadresseerden: | 21,501 | Geadresseerden: | 19,158 | |
Opens: | 7,563 | Opens: | 11,220 | |
Doorkliks: | 1,488 | Doorkliks: | 2,290 | |
Leads Mazda CX-5 eDM | ||||
Geadresseerden: 353 | ||||
Opens: 265 | ||||
Doorkliks: 105 | ||||
De campagne heeft niet zoals bij Opel en Mercedes-Benz direct tot leads geleid maar heeft bij navraag op de vestigingen wel tot meer aanloop in de Mazda showrooms geleid, specifiek voor de CX-5. |