Opel-voorraad Campagne

Deze campagne loopt van 12-12-2022 tot 31-01-2023.

De nieuwe Opel campagne start in week 50 in samenwerking met Opel, Opel Dealerbrigade en marketing van Louwman.


Wat houdt de campagne in?
De ingekochte voorraad van de Opel Corsa, Mokka en/of Crossland is in de huidige markt van lange levertijden een bijzonder feit. Daarmee samenhangend heeft Opel Nederland ons extra marketingbudget verstrekt waardoor een campagne ingezet kan worden met offline (drukwerk) en online inzetbare uitingen.

 

De campagne bestaat uit;
- direct mail naar c.a. 2000 adressen

- 10.512 e-mailadressen

- Online campagne via Facebook.

- Waardecheques

- Landingspagina op Louwman.nl www.louwman.nl/acties/opel-acties/voorraad-voordeel
 

Waardecheques

Deze waardecheque is een onderdeel van de direct mail en klanten kunnen deze meenemen naar de showroom. Voor de klanten die de e-mail ontvangen of via de social media campagne binnenkomen geven wij aan dat zij de waardecheque ontvangen bij aankoop van de Corsa, Mokka of Crossland uit voorraad. Wij zorgen ervoor dat op alle vestigingen voldoende waardecheques aanwezig zijn om uit te reiken aan de klanten, ook voor klanten die de waardecheque van de brief niet bij zich hebben. Bekijk hier de waardecheque.

 

Social Media 

Wil je zelf een bericht plaatsen op social media? Gebruik dan onderstaande tekst en afbeelding of video ter ondersteuning. 

Voorbeeldtekst:

Hoe heerlijk zou het zijn om dit jaar nog in je nieuwe Opel te kunnen rijden en te gaan genieten? Het kan! Bij Louwman stap je in december 2022 nog gegarandeerd in een gloed-nieuwe Opel Corsa, Mokka of Crossland, inclusief € 1.000 voorraadvoordeel. En bij aankoop van de Corsa, Mokka of Crossland uit voorraad ontvang je de Louwman waardecheque t.w.v. van € 500, te gebruiken als extra inruilwaarde of voor accessoires. Bekijk nu ons aanbod op www.louwman.nl/acties/opel-acties/voorraad-voordeel